Ελληνική αρχική σελίδα » Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες και Προκηρύξεις » Ανακοινώσεις για προπτυχιακούς φοιτητές » Προβολή ανακοίνωσης για προπτυχιακούς φοιτητές

Προβολή ανακοίνωσης για προπτυχιακούς φοιτητές

26.03.2021

Ανακοίνωση Πρακτικής Άσκησης ΕΚΠΑ-ΕΣΠΑ 26-3-2021

Ανακοίνωση για την Πρακτική Άσκηση ΕΚΠΑ-ΕΣΠΑ

Τα τελικά αποτελέσματα για την Πρακτική Άσκηση 2020-21  θα ανακοινωθούν στις 2 Απριλίου, καθώς πρέπει να προηγηθεί έγκρισή τους από τη Συνέλευση του Τμήματος , που θα πραγματοποιηθεί την 1/4/2021.

Οι ενέργειες εκ μέρους όλων μας θα ξεκινήσουν από εκείνη την ημερομηνία και μετά. Εντούτοις, για την έγκαιρη ενημέρωσή σας  και προετοιμασία σας,  μπορείτε να επισκεφθείτε την Ιστοσελίδα της Πρακτικής  Άσκησης: grapas.uoa.gr, όπου είναι ανηρτημένες όλες οι οδηγίες για τη σειρά των διαδικασιών που απαιτούνται για την πραγματοποίηση της Πρακτικής Άσκησης, καθώς  και τα πρότυπα  των εγγράφων που πρέπει να συμπληρωθούν από εσάς και να κατατεθούν για την έναρξη της Π.Α.

Παρακαλείσθε, όσοι μέχρι τώρα δεν έχετε κάνει αίτημα εγγραφής στο  e-class του μαθήματος (61ΠρΑσκ), να εγγραφείτε,  καθώς εκεί θα αναρτώνται ανακοινώσεις, νέα, οδηγίες και ό,τι άλλο αφορά στην Π.Α. από τις αρχές Απριλίου και μετά (δηλαδή αφότου ανακοινωθούν τα τελικά αποτελέσματα στην ιστοσελίδα).

Σας ενημερώνω ότι είναι υποχρεωτικό, σύμφωνα με τους γενικούς κανονισμούς περί προσωπικών δεδομένων, να υποβάλετε υπογεγραμμένη και Υπεύθυνη Δήλωση Συγκατάθεσης για τη χρήση τους (έντυπο Ν.1599/1986) ως εξής:

Προς Αρμοδίους Πρακτικής ΄Ασκησης ΕΚΠΑ-ΕΣΠΑ

Δηλώνω ότι: Παρέχω τη ρητή συγκατάθεσή μου για την τήρηση, συλλογή και επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, που περιλαμβάνονται τόσο στην αίτησή μου όσο και στα υποβαλλόμενα έγγραφα, από το ΕΚΠΑ, από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας  του ΕΚΠΑ, από τον ΕΛΚΕ του ΕΚΠΑ και από την Eπιστημονική Υπεύθυνη, προκειμένου να διενεργηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την εκπόνηση της πρακτικής  μου άσκησης.

Την Υπεύθυνη Δήλωση αυτή θα την καταθέσετε σε εμένα (επιστημονική υπεύθυνη), όταν θα συναντηθούμε για την υπογραφή των Συμφωνητικών. Οι ημερομηνίες των συναντήσεών μας θα ανακοινωθούν στο e-class στις αρχές Απριλίου.

Προς ενημέρωσή σας αναφέρω τα ακόλουθα,  στα οποία πρέπει να προχωρήσετε ΜΕΤΑ την ανακοίνωση των τελικών αποτελεσμάτων στην Ιστοσελίδα.

► Το πρώτο βήμα στις διαδικασίες για την Π.Α. είναι να μπείτε στο σύστημα ΑΤΛΑΣ, να επιλέξετε τη θέση που σας ενδιαφέρει και να επικοινωνήσετε  με τον φορέα. Αν συμφωνήσετε μεταξύ σας, σας δίνει ο φορέας ένα «Κωδικό GROUP». Προκειμένου να δεσμεύσετε τη θέση και να πάρετε «Κωδικό θέσης», αποστέλλετε  σχετικό e-mail στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης (ΓΡΑΠΑΣ) και συγκεκριμένα στην κυρία Έλλη Μεϊμάρη, που είναι υπεύθυνη για το Τμήμα μας: emeimari[at]uoa[dot]gr

→Τον Κωδ GROUP τον αναγράφετε στο Συμφωνητικό, αλλά τον Κωδικό θέσης θα τον συμπληρώσουν στο ΓΡΑΠΑΣ, όταν θα πάτε να υποβάλλετε τα έγγραφα έναρξης.

► Το επόμενο σημαντικό βήμα είναι η συμπλήρωση και υπογραφή του Συμφωνητικού, το οποίο παρακαλούμε να διαβάσετε προηγουμένως προσεκτικά.

Το Συμφωνητικό υποβάλλεται εις τετραπλούν. Πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία που ζητούνται είτε ηλεκτρονικά είτε χειρόγραφα (αλλά με κεφαλαία πολύ καθαρά στοιχεία και χωρίς σβησίματα) και να το εκτυπώσετε 4 φορές.

Στο Συμφωνητικό, στη σελ. 2,  πρέπει να συμπληρώσετε τα εξής στοιχεία που ζητούνται:

Τίτλος Έργου: Πρακτική Άσκηση του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Κωδικός  Έργου: 13626

ΑΔΑ: 6Ι3Ξ46ΨΖ2Ν-0Α0  - Απόφαση ΕΛΚΕ από 12-3-2021.

 Η μηνιαία αποζημίωση του φοιτητή είναι: 260 ευρώ/μήνα, άρα 560 ευρώ για το δίμηνο της Π.Α.

Στη συνέχεια, πρέπει να φροντίσετε να υπογραφούν και τα 4 αντίτυπα του Συμφωνητικού με ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ υπογραφές (μπλε στυλό):

 1.από εσάς, 2.από εμένα (επιστημονική υπεύθυνη) και 3. από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο του Φορέα Υποδοχής (πρέπει, πλην της υπογραφής, να αναφέρεται και το όνομά του και να υπάρχει και μπλε σφραγίδα της υπηρεσίας. Να επισημάνω ότι ο νόμιμος εκπρόσωπος του φορέα μπορεί να είναι ο διευθυντής/ προϊστάμενος της υπηρεσίας και μπορεί να είναι είτε ο ίδιος είτε άλλος από τον υπεύθυνο/ επόπτη της πρακτικής σας άσκησης).

 ► Στη συνέχεια, πρέπει να καταθέσετε τα 4 αντίτυπα του Συμφωνητικού,  ►μαζί με τα υπόλοιπα Έγγραφα Έναρξης, όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα, στο ΓΡΑΠΑΣ (Πανεπιστημιούπολη, Κτίριο Μαθηματικού).

Το ΓΡΑΠΑΣ τα προωθεί στον ΕΛΚΕ, όπου και υπογράφονται (4η υπογραφή) από τον Νόμιμο Εκπρόσωπο του ΕΚΠΑ/ΕΛΚΕ.

 Όταν γίνει αυτό, το ΓΡΑΠΑΣ σας ειδοποιεί να παραλάβετε τα Συμφωνητικά.

Το ένα το καταθέτετε άμεσα  στον φορέα σας για να μπορεί να ξεκινήσει η άσκησή σας, με παράλληλη εγγραφή σας από τον φορέα σας (εργοδότη) στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, το οποίο είναι υποχρεωτικό (δείτε οδηγίες στην ιστοσελίδα του ΓΡΑΠΑΣ).

Το δεύτερο το παραδίδετε στην επιστημονική υπεύθυνη. Το τρίτο το κρατάτε εσείς. Το τέταρτο παραμένει στο αρχείο του ΕΛΚΕ.

Επειδή η διαδικασία στον ΕΛΚΕ απαιτεί χρόνο, γι’ αυτό και πρέπει να καταθέσετε τα Συμφωνητικά και τα λοιπά έγγραφα στο ΓΡΑΠΑΣ ένα μήνα πριν από την έναρξη της άσκησής σας.

Έτσι: π.χ. αν θέλετε να πραγματοποιήσετε την άσκησή σας Μάιο- Ιούνιο, πρέπει να καταθέσετε τα χαρτιά σας άμεσα, αρχές Απριλίου.  Αν προγραμματίζετε να κάνετε την άσκησή σας  π.χ. Ιούλιο- Αύγουστο, πρέπει να έχετε καταθέσετε τα έγγραφα μέχρι τέλη Μαϊου/ αρχές Ιουνίου  (φυσικά μπορείτε και πολύ νωρίτερα).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Λόγω των δύσκολων υγειονομικών συνθηκών, είναι πολύ πιθανό να υπάρξουν αλλαγές και διακυμάνσεις στον τρόπο πραγματοποίησης της Π.Α., ανάλογα με τα μέτρα προστασίας που ανακοινώνονται, δηλαδή άλλοτε με φυσική παρουσία και άλλοτε με τηλεργασία. Πρέπει να ενημερώσετε σχετικά και να συνεννοηθείτε με τον φορέα σας, αν μπορεί να στηρίξει εναλλακτικά και τους δύο τρόπους.

Αυτή τη στιγμή ΔΕΝ επιτρέπεται η πραγματοποίηση της Π.Α. με φυσική παρουσία. Επιτρέπεται με τηλεργασία. ΟΜΩΣ δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς θα έχουν τα πράγματα στις αρχές Μαίου, όταν θα μπορείτε εσείς να ξεκινήσετε.

Οπότε: Παρακαλώ να παρακολουθείτε σταθερά τις σχετικές ανακοινώσεις στο e-class.

Αν τα μέτρα και οι όροι για τις μετακινήσεις συνεχίσουν να είναι όπως τώρα (με μήνυμα), θα ανεβάσω στο e-class επίσημο έγγραφο για την ανάγκη μετακίνησής σας προς το Πανεπιστήμιο, το οποίο θα μπορείτε να εκτυπώσετε και να έχετε μαζί σας για περίπτωση ελέγχου.

Για όσους βρίσκεστε εκτός Αθηνών λόγω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεν έχει ακόμη προκύψει κεντρική οδηγία για τον τρόπο υπογραφής και κατάθεσης εγγράφων. Μία σκέψη είναι να προγραμματίσετε την έναρξη της άσκησής σας προς το καλοκαίρι- φθινόπωρο, οπότε οι μετακινήσεις μπορεί να είναι ευκολότερες. Μία άλλη σκέψη είναι:  μετά από συνεννόηση με τον φορέα σας, να του αποστείλετε με κούριερ το συμφωνητικό προς υπογραφή (αφού θα το έχετε υπογράψει εσείς), να σας το αποστείλει πίσω υπογεγραμμένο και μετά να το αποστείλετε μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα έναρξης με κούριερ στο ΓΡΑΠΑΣ. Σε αυτή την περίπτωση τη δική μου υπογραφή στο Συμφωνητικό θα την βάλω πηγαίνοντας στο ΓΡΑΠΑΣ, όταν φθάσουν εκεί τα χαρτιά σας. Θα επικοινωνήσουμε ξανά σχετικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Να κρατάτε απαραιτήτως για το προσωπικό σας αρχείο αντίγραφα όλων των εγγράφων που καταθέτετε.